گروه تولیدی آتی چرم ساوه

 

با نام و یادخدا و عرض سلام و احترام خدمت کاربران سایت ایران وکتور

صنایع دستی به مجموعه ای از هنر ها و صنایع اطلاق می شود که به طور عمده با استفاده از مواد اولیه بومی و انجام قسمتی از مراحل اساسی تولید به کمک دست و ابزار دستی ، محصولاتی ساخته می شود که در هر واحد آن ذوق هنری و خلاقیت فکری صنعتگر سازنده به نحوی تجلی یافته و همین عامل ، وجه تمایز اصلی اینگونه محصولات از مصنوعات مشابه ماشینی و کارخانه ای می باشد.

گروه تولیدی آتی چرم ، در جهت طراحی و تولید انواع محصولات چرم طبیعی دست دوز فعالیت میکند.

تصاویر فروشگاه

نار چرم ساوه 9

ما در گروه آتی چرم با سابقه هشت ساله در تولید محصولات دست دوز و با نزدیک به بیست نفر  نیروی ماهر دوزنده و چند طراح کیف کاملا حرفه ای در این صنعت بعد از سال ها کسب تجربه بر آن شدیم طرح های پرکاربرد و به روز خود را  با همکاری سایت ایران وکتور در اختیار هنرمندان چرم دوز قرار دهیم.

گروه طراحان آتی چرم ، به وسیله نرم افزار و با دقت بالا ، الگوهای محصولات را طراحی کرده و پس از آزمون و خطای دوخت ، الگوی بدون خطا و مطمئن در اختیار چرم دوزان قرار می دهد .

الگو های ما با توضیحات کامل دوخت در سایت قرار میگیرند ، تا سردرگمی های شایع الگوهای آماده ای که در بازار موجود است را نداشته باشند و هنرمندان با اطمینان خاطر به نتیجه مطلوب و یک تجربه بسیار خوب در این هنر زیبا برسند.

به این ترتیب می توانید ، با هزینه بسیار ناچیز با توجه به زمان و دقتی که برای طراحی این کیف ها به کار برده شده با حداقل دانش چرم دوزی ، محصول چرمی مورد علاقه خود را با دست هنرمند خویش بسازید و از هنر دستتان لذت ببرید و استفاده کنید .

الگو ها در دو فرمت CDR  و DXF در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید برای برش لیزری الگو ، استفاده نمایید.

لطفا برای دسترسی به تمامی طرح های کلیک نمایید.

ما همچنین میتوانیم برای راحتی شما و صرفه جویی در هزینه و وقت شما مشتریان عزیز طرح کیف مورد نظرتان را با چرم دلخواهتان برش داده به همراه تمامی ملزومات از جمله آستر ، زیپ ، نخ ، و … برایتان پست کرده و درب منزل تحویل دهیم .

برای سفارش برش چرم و هرگونه سوال با راه های ارتباطی زیر در خدمت شما هستیم.

شماره واتس آپ : 09373552535

شماره تماس : 08642216001

فهرست